Kommentarer till omdöme av Epiroc
3.1/10
Omdöme generellt
Väldigt splittrade arbetssätt och friktion mellan olika delar av IT-avdelningen.
Ledande roller byts ut och de som är kvar är oftast av den äldre skolans ledarstilar. Ej plats för självgående människor med egna idéer och förbättringsförslag.
Ledande roller byts ut och de som är kvar är oftast av den äldre skolans ledarstilar. Ej plats för självgående människor med egna idéer och förbättringsförslag.
Fördelar
Konsulter och Anställda har ett bra samarbete
Bra förmånspaket
Bra förmånspaket
Nackdelar
Oklara arbetssätt då alla vill olika
Dåliga ledare (en del på grund av för mycket jobb, det är inte deras fel)
Dåliga ledare (en del på grund av för mycket jobb, det är inte deras fel)
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.
Månadens högsta betyg
Novasis
9.3
Recipharm
5.1
Villa utsikten
3.8
Ref stockholm
2.5
Consid AB
2.1
Sympati AB
1.9
Visa alla högsta betyg
Månadens lägsta betyg
Sjöbruket AB
0.2
Cykelkraft Malmö
0.7
Brothers
1.3
Capio
1.4
Sjöfartsverket
1.4
Sympati AB
1.9
Consid AB
2.1
Visa alla lägsta betyg
Du måste vara inloggad för att kommentera.