Jobinside

Kommentarer till omdöme av Min deklaration

Gå tillbaka till Min deklaration
0.7/10
  
Min deklaration 
   Anställd
för 1 år sedan
Omdöme generellt
Extremt dåligt betalt. Får ej ha kontakt med sina kollegor. Saker undanhålls. Ingen uppföljning. Väldigt rörigt. Lång process för att avsluta ett ärende med många moment.
Fördelar
Kort period
Lärorikt
Remote
Nackdelar
Extremt dåligt betalt. Ingen möjlighet till kontakt med kollegor. Rörigt. Ger sken av att vara stort företag men är bara ett luftslott.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.