Jobinside

Kommentarer till omdöme av Ref stockholm

Gå tillbaka till Ref stockholm
2.5/10
  
Ref stockholm 
   Tidigare anställd
för 11 månader sedan
Omdöme generellt
Innan jag började arbeta här blev jag varnad av en tidigare anställd om arbetsmiljön. Trots detta valde jag att ta jobbet – och tyvärr visade sig varningen vara befogad.

Organisationen har en hög personalomsättning, vilket inte är förvånande med tanke på att vissa återkommande problem. Det är tydligt att företaget är skicklig på att rekrytera fantastiska människor – kollegorna är en av de största tillgångarna – men tyvärr saknas förmågan att behålla dem.
Fördelar
Om du visar framfötterna att du vill kan du få växa, helt okej löner, fantastiska kollegor!
Nackdelar
- "arbetskulturen"
- ledningen
- ovilja att lyssna på sina anställda
- felriktade insatser vad som gör att människor vill vara kvar/trivs på ett ställe
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.