Kommentarer till omdöme av Ref stockholm
2.5/10
Omdöme generellt
Innan jag började arbeta här blev jag varnad av en tidigare anställd om arbetsmiljön. Trots detta valde jag att ta jobbet – och tyvärr visade sig varningen vara befogad.
Organisationen har en hög personalomsättning, vilket inte är förvånande med tanke på att vissa återkommande problem. Det är tydligt att företaget är skicklig på att rekrytera fantastiska människor – kollegorna är en av de största tillgångarna – men tyvärr saknas förmågan att behålla dem.
Organisationen har en hög personalomsättning, vilket inte är förvånande med tanke på att vissa återkommande problem. Det är tydligt att företaget är skicklig på att rekrytera fantastiska människor – kollegorna är en av de största tillgångarna – men tyvärr saknas förmågan att behålla dem.
Fördelar
Om du visar framfötterna att du vill kan du få växa, helt okej löner, fantastiska kollegor!
Nackdelar
- "arbetskulturen"
- ledningen
- ovilja att lyssna på sina anställda
- felriktade insatser vad som gör att människor vill vara kvar/trivs på ett ställe
- ledningen
- ovilja att lyssna på sina anställda
- felriktade insatser vad som gör att människor vill vara kvar/trivs på ett ställe
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.
Månadens högsta betyg
Novasis
9.3
Recipharm
5.1
Villa utsikten
3.8
Ref stockholm
2.5
Consid AB
2.1
Sympati AB
1.9
Visa alla högsta betyg
Månadens lägsta betyg
Sjöbruket AB
0.2
Cykelkraft Malmö
0.7
Brothers
1.3
Sjöfartsverket
1.4
Capio
1.4
Sympati AB
1.9
Consid AB
2.1
Visa alla lägsta betyg
Du måste vara inloggad för att kommentera.