Jobinside

Sökresultat för

Alla omdömen

STMicroelectronics

2009-01-25
0.3/10

1 omdöme

Företaget är mer som en skyddad verkstad där människor som inte kan få anställning i något annat företag arbetar. Ledningen är svag och personalen gör som dem vill. ----- är rena skämtet och mycket svag för smicker. Räkna med att få sänkt lön när du börjar. Ett företag helt utan framtidsutsikter. Glad över att inte vara kvar.

Blå Lyktan

2009-01-22
0.9/10

1 omdöme

dålig ledning, för det är två som äger företaget som gör de svårt för dom anstälda. ingen empati eller social förmåga från dom som äger förskolan

Jensen Education

2009-01-20
2.8/10

11 omdömen

En organisation med medarbetarnas välbefinnande i fokus och med tydliga möjligheter till personlig utveckling. Misstag ser man som läroprocesser. En skola jag kan tänka mig jobba på länge.

Karlskrona kommun

2009-01-19
1.6/10

1 omdöme

Karlskrona kommuns personalpolitik lämnar mycket övrigt att önska. Det är lågt i tak. Ledningen vill i första hand ha personal som inte vågar säga något. Vill du göra karriär så måste du ha röd partibok och ----- -----. alternativt vara sambo med något av kommunalråden.

Ystads kommun

2009-01-15
1.7/10

1 omdöme

Lyssnar dåligt på anställd,dåligt fungerande organisation.

Novasis

2009-01-15
8.2/10

6 omdömen

Har jobbat på Novasis i snart 8 år och trivs mer än bra. Varierande arbetsuppgifter och bra kollegor gör mycket. Vi är en sammansvetsad grupp.

Swesale Rekrytering & Bemanning AB

2009-01-13
4.3/10

1 omdöme

Har sökt jobb via Swesale många gånger och har även fått komma på intervju. Det kan sägas, att de rekryterare som har intervjuat mig har varit HELT värdelösa i kommunikationen. Det har hänt att man många gånger har åkt dit för en intervju och sedan har det framkommit att jobbet man har sökt till inte är det jobb som man blir intervjuad för. Hur professionellt är det? Det är arroganta och amatörmässiga, jag kan bara tänka mig hur det kan vara att arbeta där. Ryktet bland bekanta instämmer om samma sak.

Sockerbagarnas Delikatesser

2009-01-13
1.1/10

1 omdöme

Det skriftliga omdömet har tagits bort eftersom Jobinsides regler ej har efterlevts.

Pressbyrån

2009-01-12
1.2/10

2 omdömen

Ägarna kontrollerar och använder fula metoderna för att spela ut anställda säljarena mot varandra. Man får höra att man är en dålig säljare trots att man jobbade hårt i långa passen och gjort sitt bästa. Många mår dåligt men vågar inte säga, man pratar inte om det för då åker man ut. Lyckas man inte sälja en tändare till varje kunder som köper cigaretter blir man lynchad trots man försöker hårt :-( Alla får inte den lön dom har arbetat för och saknas det i kassan trots man inte gjort fel måste man betala själv från egna plånboken.

Edel's klädbutik

2009-01-12
2.9/10

1 omdöme

Det skriftliga omdömet har tagits bort eftersom Jobinsides regler ej har efterlevts.