Sökresultat för
Alla omdömen
Stadsmissionen
2009-01-081 omdöme
Denna arbetsgivare lönediskriminerar utbildad personal !! När de tog över stället sa de att de skulle lyssna på personalens önskemål-detta löfte var bara luft. Sen slängde de till oss ett schema o sa: jobba så här. take it or leave it !! 100% natt blev till 80% natt o så ville de att man skulle gå in resten av de 20%:en på dan! Och alla vet att skiftjobb dag/natt inte e bra för hälsan ! När de ändå trollade med schema o så ,så passa de på att ändra så vi gamla kollegor inte fick arbeta tillsammans längre ,samt satte arbetstiden till 20:30 till 08:30 -när klockan e 7 säger kroppen att den vill hem o sova! Sen kräver de att man ska gå på handledningar och pm klockan 15 och sen orka jobba natten med ovan på allt ! Och nått tyst vilorum finns inte så att man kan ta igen sig lite innan man går på natten! Och kommunal godkände allt så klart :-( vilket fack!!!
Alstom
2009-01-082 omdömen
Rekommenderar inte jobba inom logistik på Raus. Ledning som inte vet vad dem gör, jag slutade pga den, och fler innan mig har slutat pga samma anledning.
Coompanion
2009-01-051 omdöme
Coompanion är en arbetsplats som är medarbetarstyrd. Vi väljer vår chef ( kallad koordinator) och utvecklar gemensamt vår verksamhetsplan. Mycket speciellt, och mycket utvecklande. Vi tar stort ansvar och får mkt stor frihet i att utveckla våra roller och arbetsuppgifter. En uppgift som ger mycket energi är att rådgiva grupper i att starta företag, företagssamverkan, kooperativ mm.
Kommunals förbundskontor
2008-12-292 omdömen
För att vara en facklig organisation finns det mer att önska. Snäll och foglig=möjligheter till bättrelön och arbetsuppgifter. Ifrågasätter du något speciellt till ledningen är du i frysboxen.
Statoil
2008-12-299 omdömen
Akta er för denna stationen. Mycket lurt och skumt. Varit och hoppat in här några gånger och saker går inte rätt till..
FedEx
2008-12-271 omdöme
Varning. Amerikansk företag med utländska chefer som är unga, rädda och okunniga. Tål inte människor med egna åsikter och vill inte förbättra / förändra något. Har högtflygande mål som inte efterlevs utan mer ur pr synpunkt. Toppstyrt och du tillåts inte tänka och agera på egen hand. Borde ha robotar till personal i stället. Ljuger ihop historier och anklagar obekväm personal för olika saker för att kunna bli av med dom. Du har hela tiden kniven mot strupen och ingen vågar göra eller säga något.
Folex Presentationssystem
2008-12-271 omdöme
Det skriftliga omdömet har tagits bort eftersom Jobinsides regler ej har efterlevts.
Placera Personal
2008-12-274 omdömen
Bästa arbetsgivaren jag har haft som verkligen bryr sig om sin personal, sina kunder och konsulter! Här är eget ansvar en nyckelfaktor. Bra chefer som lyssnar och låter en komma med idéer!
Lovefilm
2008-12-271 omdöme
Hela företaget andas ovänlighet och ohjälpsamhet mot kunderna. Kunderna behandlas illa och hotas med stämning eller inkasso om dom missförstått reglerna. Ingen vilja till att lösa problem och chefer som låtsas onåliga. När någon kund ringer och har problem är det inte ovanligt att dom får luren slängd i örat på sig. Företaget vet att folk inte orkar bråka för att få igenom sina rättigheter och det utnyttjar dom. Servicen är helt undermålig och Customer Service personalen ljuger för att slippa hjälpa till.
ALMI
2008-12-181 omdöme
Skräckexempel på arbetsgivare med de sämsta av karaktärer. Manipulerande, rädsla och angiveri är grunden allt vilar på. Akta Er, till och med kunderna reagerar!
Visa alla högsta betyg
Visa alla lägsta betyg