Jobinside

Alla omdömen

Arbetsförmedlingen

2008-11-12
9.0/10

5 omdömen

Att jobba som arbetsförmedlare är roligt, slitigt, stressigt - men fantastiskt kul! Mycket administration ingår i arbetet, men mötet med arbetssökande och arbetsgivare ger så mycket energi att man trivs bra med arbetet. Jag har erfarenhet av 4 olika chefer inom Af, 2 av dem kanon, en var helt ok och 1 var katastrof. Generellt sett trivs jag superbra med jobbet som Arbetsförmedlare.

Securitas

2008-11-12
8.4/10

18 omdömen

En bra arbetsplats med en mycket bra chef som verkligen lyssnar och ställer upp!

WSP

2008-11-12
3.0/10

3 omdömen

Ledningen har visat prov på total oförmåga att erkänna uppenbart felaktiga beslut som vållat omfattande lidande för anställda.

Nordic Service Partners

2008-11-12
10.0/10

3 omdömen

Har arbetat i två år på Nordic service partner och trivs som fisken i vattnet! verkligen roligt och vi har alla möjligheter att utvecklas! Bra arbetskamrater och ständigt något nytt som händer!

Noss

2008-11-12
3.9/10

1 omdöme

Familjedrivet och familjeägt företag.

Saab

2008-11-12
0.7/10

11 omdömen

Utser chefer utan relevant kompetens, skyller gärna fel på underlydande. Exploaterande attityd gentemot anställda.

Gullbergs Kontorscenter

2008-11-12
8.0/10

7 omdömen

En underbar arbetsplats med både mänsklig lednig och härliga arbetskamrater. Det finns detaljer som kan bli bättre, men jag upplever att ledningen tycker fotfolkets åskikter är viktiga. Trots att Gullbergs är ett ganska stort företag känns det familjärt och gemytligt. Man jobbar hela tiden på att utveckla systemet till fördel både för anställda och kunder. Rekomenderar denna arbetsgivare varmt!

Kontorab

2008-11-12
1.3/10

23 omdömen

Gillar du att vara underbetald och hunsad är detta en arbetsplats för dig! Du har beordrad övertid på ca 2,5 timmar i veckan. Du får inte betalt för det och får inte heller ta ut det i ledighet. Du blir hårt ifrågasatt om du vill ta ledigt eller är sjuk. Mobiltelefon får du stå för själv. Likaså telefonsamtalen får du själv bekosta. Nåja... ju får en ersättning på 33:-/mån. ----- trycker gärna ner dig, helst offentligt. Har hur mycket exempel som helst, men en solklar parameter är ju annars att kolla personalomsättningen. Frågar du ledningen så beror den på att man haft oturen att anställa fel folk. Sure!

Cygate Göteborg

2008-11-11
2.7/10

1 omdöme

Det skriftliga omdömet har tagits bort eftersom Jobinsides regler ej har efterlevts / Admin.

SL

2008-11-11
5.0/10

2 omdömen

ingen kommentar