Jobinside

Alla omdömen

Studieförbundet Vuxenskolan

2008-10-15
1.4/10

2 omdömen

Dålig ledning, Dålig arbetsmiljö där ledningen krypandes psykist mobbar de anställda, Det utnyttjar och lurar till sig alla bidrag som finns att få eftersom ekonomin är dålig.

Uniflex

2008-10-15
7.6/10

30 omdömen

Bara trevligt bemötande av min kontaktperson. Lönen stämmt på öret inga problem att sjukanmäla sig . Allt har gått smärtfritt. Har rekommenderat företaget till min son ifall han någon gång vill arbeta extra deltid utöver sitt heltids arbete.

Arla

2008-10-15
2.6/10

1 omdöme

Inget att tillföra

Intertek Semko

2008-10-15
1.7/10

15 omdömen

Har jobbat som konsult på detta företag. Inget som jag rekommenderar nu efteråt.

Jurek Bemanning

2008-10-15
4.1/10

2 omdömen

Inte tillräckligt starka som arbetsgivare gentemot företaget man blir uthyrd till. Ser mer till pengar än konsultens arbetsmiljö. Dålig upföljning på plats.

Bravura

2008-10-15
9.4/10

1 omdöme

Mycket bra bemanningsföretag. De är mycket bra och personliga och proffsiga. Kompetenta rekryterare. Rekommenderar skarpt. Tillhör toppskiktet på bra bemanningsföretag

Sundit

2008-10-15
2.1/10

2 omdömen

Inget förtroende. Anställer när de ska dra ned. Hade inte facket funnits hade de flesta fått gå på dagen. Ett företag att bli utbränd i Facket bör syna detta företag. Positivt= medarbetare och bra stämning när vi hinner ta lunch 30 min

Poolia

2008-10-15
3.3/10

3 omdömen

Köpta av arbetsgivare

Röda korset

2008-10-15
9.7/10

1 omdöme

Rekommenderas här.

Handens Möbler/Mio

2008-10-15
8.6/10

1 omdöme

MKt Bra. Nästan toppbetyg i allt. Kan förbättras ytterligare lite till .