Alla omdömen
Studieförbundet Vuxenskolan
2008-10-152 omdömen
Dålig ledning, Dålig arbetsmiljö där ledningen krypandes psykist mobbar de anställda, Det utnyttjar och lurar till sig alla bidrag som finns att få eftersom ekonomin är dålig.
Uniflex
2008-10-1530 omdömen
Bara trevligt bemötande av min kontaktperson. Lönen stämmt på öret inga problem att sjukanmäla sig . Allt har gått smärtfritt. Har rekommenderat företaget till min son ifall han någon gång vill arbeta extra deltid utöver sitt heltids arbete.
Arla
2008-10-151 omdöme
Inget att tillföra
Intertek Semko
2008-10-1515 omdömen
Har jobbat som konsult på detta företag. Inget som jag rekommenderar nu efteråt.
Jurek Bemanning
2008-10-152 omdömen
Inte tillräckligt starka som arbetsgivare gentemot företaget man blir uthyrd till. Ser mer till pengar än konsultens arbetsmiljö. Dålig upföljning på plats.
Bravura
2008-10-151 omdöme
Mycket bra bemanningsföretag. De är mycket bra och personliga och proffsiga. Kompetenta rekryterare. Rekommenderar skarpt. Tillhör toppskiktet på bra bemanningsföretag
Sundit
2008-10-152 omdömen
Inget förtroende. Anställer när de ska dra ned. Hade inte facket funnits hade de flesta fått gå på dagen. Ett företag att bli utbränd i Facket bör syna detta företag. Positivt= medarbetare och bra stämning när vi hinner ta lunch 30 min
Poolia
2008-10-153 omdömen
Köpta av arbetsgivare
Röda korset
2008-10-151 omdöme
Rekommenderas här.
Handens Möbler/Mio
2008-10-151 omdöme
MKt Bra. Nästan toppbetyg i allt. Kan förbättras ytterligare lite till .
Visa alla högsta betyg
Visa alla lägsta betyg