Jobinside

Sökresultat för

Alla omdömen

Ljusdals förskola

2011-05-22
0.1/10

1 omdöme

Det skriftliga omdömet har tagits bort eftersom Jobinsides regler ej har efterlevts.

Phasein

2011-05-14
2.0/10

1 omdöme

Anställda utnyttjas bara som utförare, dvs företaget nyttjar inte de anställdas kompetens. Ingen kompetensutveckling heller.

New Minds

2011-04-29
8.9/10

1 omdöme

Kul företag som växer och kämpar hårt för att hela tiden bli bättre. De hjälper till att fixa bra kvalificerade jobb och har en hel del olika företag som kunder. Kan varmt rekommendera till de som har en teknisk bakgrund och söker jobb. www.newminds.se

Tele P

2011-04-21
3.0/10

1 omdöme

Det skriftliga omdömet har tagits bort eftersom Jobinsides regler ej har efterlevts.

Projektengagemang

2011-04-14
1.4/10

2 omdömen

Otrolig nonchalant och kortsiktig ledning som inte kör med öppna kort. Är inte det minsta hänsynsfull för att ljuga för både sina kunder och anställda. Sprider dåliga rykten om sina tidigare anställda både internt och externt som är fabricerat för att dölja sitt eget misslyckande.

IMS Medical Radar

2011-04-11
3.2/10

2 omdömen

Bra stämning mellan kollegorna. Rolig och mångkulturellt arbetsplats. Intressanta studier och omväxlande projekt. Stort plus för gemenskapen.

Eniro

2011-04-10
3.0/10

1 omdöme

Rörigt är ett ord som kan avändas kort och gott. Att ständigt bli utskälld av missnöjda kunder tillhör vardagen, sen att ingen vill ta ansvar för kunden är ett stort skämt. Chefer och kundtjänst skyller ifrån sig och hänvisar vidare....till vem då? Nja, man behöver vara mentalt handikappad för att orka med, eller ha teflonhud och låta allt rinna av för att kunna se sig själv i spegeln och känna sig stolt.

Gym- och Hälsostäd i Göteborg

2011-04-04
0.1/10

1 omdöme

sök vildrosens städ AB.. samma arbetsgivare, samma problem, samma situation. Jättedåligt. Rekommenderar inte att du söker jobb hos den arbetsgivare nada

Ecolean

2011-03-29
6.2/10

3 omdömen

Mycket bra arbetsplats med högt tempo och mycket kompetent personal på golvet.Skönt att kompetens går före vän och familj förhållande.Här får man verkligen visa vad man går för,hög arbetsmoral på golvet..Jag trivs jättebra här efter att jobbat på företag innan där inkompetens verkade vara en merit och långa tungor på rätt ställe så kunde man glida runt utan att egentligen prestera ett skit.

Sverigetaxi Service

2011-02-08
4.5/10

2 omdömen

Sverigetaxi erbjuder enorma möjligheter till samtliga medarbetare som verkligen vill och kan jobba i företaget. Sverigetaxi består av flera olika enheter. T ex. Flygtaxi, taxi till tåget osv.