Sökresultat för
Alla omdömen
Peugeot Väsby
2010-05-101 omdöme
Verkstan saknar försäkring för olycksfall åstadkommet av mekanikern. Företaget följer inte LAS (Lagen om anställningsskydd), VD:n tycker att det är "svårt" att sparka de anställda.
Dreampark
2010-05-023 omdömen
Spännande företag med väldigt trevliga och otroligt duktiga medarbetare. Jag trivdes mycket bra på företaget.
Langnas Juridik
2010-04-231 omdöme
Ett mkt .bra företag att arbeta för. Förmåner utöver det vanliga, flexibla arbetstider, fina lokaler i centrala Stockholm. Ett helt ny typ av juristföretag.
Chocolate Centralen Göteborg
2010-04-051 omdöme
Dålig arbetsmiljö. Dålig arbetsgivare
Solresor
2010-03-281 omdöme
Ett företag som tyvärr inte tar hand om/ställer upp för sina anställda. Feedback från överordnade saknas helt och hållet. Andra företag i resebranchen har betydligt bättre förmåner för anställda (semester, lön etc.)
SkandiaMäklarna
2010-03-2238 omdömen
Härligt företag men proffsiga mäklare. Nya bra ägare och ledning. Den bästa mäklaren i branchen.
BRIO
2010-03-221 omdöme
Underbar arbetsplats, kreativ och stimulerande, härliga arbetskamrater!
Kungsleden
2010-03-191 omdöme
På Kungsleden satsar man på medarbetarna. Lednngen och cheferna är duktiga på att, både internt och externt, lyfta fram att det är medarbetarna som gör att vi är ett framgångsrikt företag. Man känner sig viktig, betydelsefull och sedd. Det senaste exemplet var när en chef lade ut en nyhet på intranätet och verkligen berömde och tackade alla som var inblandade i en affär där det krävdes det lilla extra för att få till allt i tid. Så enkelt att ge lite uppskattning och samtidigt lyfta fram dem inför alla medarbetare. Ett mycket gott ledarskapsbeteende. Man satsar verkligen på medarbetare som är engagerade och har ambitioner och vill vidareutvecklas. Att avancera internt är det många som gjort, inklusive jag själv. Ett ledarskapsutvecklingsprogram har funnits i några år nu vilket ger bra stöd och sammanhållning bland alla chefer och ledare, både nya och gamla. Man lyssnar på idéer om förbättringar och är snabb på att återkoppla/agera. Man har känslan av att inga idéer är dåliga idéer, vilket gör att man vågar nämna förbättringar/förändringar som man ser skulle göra skillnad för arbetssituationen/avdelningen/företaget. Ett bra exempel är en kollegas idé om en Lunch-roulette när vi flyttat till nya lokaler inom kort - där man ska luncha med någon man inte jobbar med dagligen, med syfte att lära sig något nytt om kollegan och dennes arbete men också personen i sig. Ledningen nappade direkt och började prata om att eventuellt sponsra luncherna! Vi får se hur det blir! Superskoj! 2010 blev vi utnämnda till en av Sveriges bästa arbetsplatser i undersökningen A Great Place to Work.
DollarStore
2010-03-161 omdöme
Varning! Varning! för detta företag, en fullständigt dysfunktionell företagsledning utan några som helst ansatser till en vettig personalpolitik. Verkar anställa folk enligt den gamla iden med fattigauktioner, lägsta bud får jobbet.
Apsis Sweden
2010-03-055 omdömen
Bara positive erfarenheter, jobbade med trevliga kollegor och uppfattar arbetsplatsen som genomgaende positiv med mkt energiska och duktiga personer....
Visa alla högsta betyg
Visa alla lägsta betyg