Sökresultat för
Alla omdömen
Engelbrechts Blommor
2009-10-221 omdöme
Ironiskt att Engelbrechts Blommor levererar till hovet, regeringen, riksdagen, utrikesdepartementet etcetera men ändå har så dåliga anställningsvillkor. Jag fick 60:-/h (resten av meningen borttagen av red. p g a regelbrott) Jag jobbade bara i 3 månader sedan sade jag upp mig. Arbetspassen var orimligt långa, 12-14h, utan övertidsersättning. Ganska trevliga kollegor dock. Med så mycket kunder och stor omsättning borde de dock kunna ge bättre anställningsvillkor.
Taxi Kurir i Stockholm
2009-10-222 omdömen
Jobbade 10 år på TaxiKurir AB i Stockholm Instrumentv och försökte påverka på alla sätt tills slut tröttnade och sa upp mig..dålig ledning o personal politik, går ej att vidarutveckla sig på nåt inom företaget...Man skulle bara säga ja, till allting! Nu skall de varslas personal..Det var tacken efter att ha varit trogen många år och skall in nya människor via en rekryteringsföretag! Tur att man sa upp sig istället!
Café Tartine
2009-10-221 omdöme
Följde inte kollektivavtal. Mycket administrativt krångel med dem, rörande sjuklön, semesterersättning etcetera. Jag fick inte en enda rast under 8h arbetsdagar. Åt lunchen stående, pö om pö. Otrevliga. Har kollat upp dom på Reco.se och fler än jag verkar missnöjda. Jag rekommenderar verkligen inte denna arbetsgivare, för mig kändes det som jag arbetade på nåder. Den sociala hierarkin var mycket tydlig.
World Class
2009-10-223 omdömen
Trycker ner, utnyttjar och förväntar sig att man jobbar dygnetrunt. Inga förmåner, inga utvecklingsmöjligheter, inget gemenskap. ”Alla är ersättningsbära” är (borttagen text av admin) motto....
Rekab Entreprenad
2009-10-131 omdöme
Det skriftliga omdömet har tagits bort eftersom Jobinsides regler ej har efterlevts.
Idata utskriftsservice
2009-09-151 omdöme
Skrämmande att det fortfarande finns företag som driver ett företag som det gjordes för 100 år sedan.
LG Electronics
2009-09-152 omdömen
Förmodligen en av Sveriges sämsta arbetsgivare. Regelbunden övertid 07h00-22h00, ingen övertidsersättning. Chefer som får raseriutbrott utan anledning. Ledning som ändrar sig angående arbetsuppgifter och ansvar flera gånger per dag. Anställda som spionerar på varandra för ledningens räkning. Lön i lägsta laget. Under min tid där saknades facklig representation och medbestämmande. Hög personalomsättning. Koreansk ledning som totalt struntar i lokala regler och sedvänjor.
Docupartner (Xerox)
2009-08-232 omdömen
Rekommenderar inte på grund av dåligt ledarskap. Bryter mot anställningsavtalet. Väldigt hög personalomsättning. Dålig erfarenhet.
Telia
2009-08-171 omdöme
Jobba ett tag på detta företag... mycket sandlåde fasoner på chefsnivå. Om man överhuvudtaget skall jobba på Telia så skall man se till att vara anställd av telia direkt och inte någon 3:e part. Kan inte rekommendera att jobba för dessa.
Städzon Sundsvall
2009-08-171 omdöme
Jobbar för dessa idag. Kan bara säga... om det fortsätter så här... så vill jag aldrig sluta.
Visa alla högsta betyg
Visa alla lägsta betyg