Sökresultat för
Alla omdömen
Söder & Co
2009-06-212 omdömen
Har dålig erfarenhet av detta bemanningsföretag, de håller sig inte till bemanningsavtalet vad det gäller exempelvis löner och påpekar man det blir man av med jobbet. Kommer aldrig någonsin att söka arbete genom dem igen och rekommenderar ingen annan att göra det heller.
Mullsjö camping
2009-06-211 omdöme
detta är den bästa arbetsgivare jag haft
VoB Syd Luzern
2009-06-122 omdömen
Det skriftliga omdömet har tagits bort eftersom Jobinsides regler ej har efterlevts.
Cybercom
2009-05-282 omdömen
Cybercom är ett företag med stark hiararki. Beslutsgången är sluten och delvis inofficiell. Beslut tas utan förankring i organisationen och anställda meddelas först i efterhand. Lönerna ligger en bra bit under marknadsgenomsnittet. Men det är inget anmärkningsvärt, då detsamma gäller för många konsultbolag. Det är produktbolagen som drar upp snittet. Möjlighet till utveckling och innovation existerar inte då förvaltning och säkra affärer prioriteras. Men för de som föredrar att veta vad som händer imorgon, om en månad eller om tio år, så är det ett stabilt företag.
Kickis Café
2009-05-271 omdöme
Trevligt ställe med massa goa människor!
Intra Materialhantering
2009-05-241 omdöme
ingen kommentar
Kreditor Europe
2009-05-171 omdöme
Här gäller det att vara kompis ifrån förr med någon av grundarna för att någon att räkna med. Att vara släkt fungerar också.
Flex Datasystem i Örebro
2009-05-148 omdömen
Mycket trevligt företag. Ambitiösa medarbetare. Korta beslutsvägar. God stämning. Jag kan varmt rekommendera andra att söka sig till Flex.
NS Norisol Sverige
2009-05-071 omdöme
Det skriftliga omdömet har tagits bort då det inte levde upp till reglerna på Jobinside
Heldagsskolan Rullen
2009-05-031 omdöme
Se upp!
Visa alla högsta betyg
Visa alla lägsta betyg