Sökresultat för
Alla omdömen
Attends Healthcare
2008-10-162 omdömen
Sök aldrig jobb på Attends om du är arbetare på golvet!Sämmre föratag får man leta efter med ljus o lykta.Som arbetare på golvet blir du nedtryckt ända ner under fabriksgolvet(så länge man är inte rövslickare i världsklass).Cheferna och företagsledningen bryr sig inte ett dugg om sina anställda(förrutom på papper)och facket(IF Metall) är verkligen ett dåligt skämt(föratagets lilla knäpudel)
Aditro Customer Services
2008-10-167 omdömen
Många bra arbetskamrater och bra lokaler men svågerpolitiken i ledningen och de faktum att man blir behandlad som en förbrukningsvara förstör arbetet.
Ambjörnsons Bil
2008-10-162 omdömen
Visst har det varit mycket förändringar men man kan inte blunda för det som måste göras. Delaktighet och möjlighet att påverka har alltid funnits. Om man själv vill. Svårt att få acceptans och bryta invanda mönster i ett gammalt företag. Utvecklingen och konkurrensen kräver att allt måste hänga med och vara lönsam. Vi är alla delaktiga och kan dra ett strå till stacken.
Stockholms Konserthusstiftelse
2008-10-151 omdöme
Amatörchefer!
Studieförbundet Vuxenskolan
2008-10-152 omdömen
Arbetsplatsen gör många behövliga insatser, t ex språkutbildning för nyanlända och de flesta medarbetare är trevliga och gör ett toppenjobb. Men, den psykosociala arbetsmiljön är under all kritik, många mår dåligt på grund av stress och den undermåliga ledningen. Högsta ledningen behandlar personalen som slit-och-släng-varor och tänker bara på sin egen agenda. Hen har inga som helst ledaregenskaper och kan varken få med alla åt samma håll eller peka ut en riktning, än mindre förhindra eller mildra konflikter inom arbetsplatsen. Undvik.
Poolia
2008-10-153 omdömen
Har haft fyra bra år på företaget och haft tre olika roller med olika inriktning.
Active Office
2008-10-151 omdöme
Bland de bästa bemaningsföretagen som finns. En toppenchef går alltid att prata med. Toppentrivdes här och ute på arbetsplats jag fick genom dem.
Röda korset
2008-10-151 omdöme
Rekommenderas här.
Arla
2008-10-151 omdöme
Inget att tillföra
Handens Möbler/Mio
2008-10-151 omdöme
MKt Bra. Nästan toppbetyg i allt. Kan förbättras ytterligare lite till .
Visa alla högsta betyg
Visa alla lägsta betyg