Jobinside

Sökresultat för

Alla omdömen

Arbetsförmedlingen

2008-08-16
6.5/10

5 omdömen

Lågt i tak. Toppstyrt. Att avsluta arbetsuppgifter snabbt är väldigt viktigt. Ingen hänsyn togs till om arbetsuppgifterna var stora eller små. Snabbhet var viktigare än att det blev ordentligt. Vilket gjorde att uppgifterna blev gjorda slarvigt. Blev beordrad av en chef att arbeta snabbare och mindre noggrant för cheferna högre upp ville se resultat snabbare. Vägrade. Blev också beordrad av chef att fatta beslut trots att jag inte hade kött på bena att ta beslut. Vägrade. Som motivering varför allt skulle gå snabbt, på bekostnad av noggrannhet fick jag till svar att AF är för stort. Jag har arbetat på andra stora myndigheter och det har aldrig varit ett hinder att göra saker och ting ordentligt. Vad jag förstått har denna kultur pågått länge, dvs år innan servettbudgeten och januariavtalet. Låt säga att jag inte jobbar kvar. Kollegorna är helt underbara och alla hjälpte varandra. Problemet är arbetsgivaren och kulturen att allt ska gå snabbt. Kan säga att det som kommer fram i media förvånar mig inte och är bara toppen av isberget. Myndigheten är rättsosäker.

Logistik Entreprenader

2008-08-14
2.4/10

1 omdöme

Extremet okunniga tjänstemän som sitter på ledningen, främst i stockholms regionen där det går som sämst.

Statens Fastighetsverk

2008-08-13
5.9/10

2 omdömen

Ingen kommentar

Restaurang Stolen

2008-08-13
5.9/10

1 omdöme

Familjeföretag

Charter Stockholm

2008-08-13
7.6/10

1 omdöme

Ingen kommentar

Pressens Morgontjänst

2008-08-13
3.7/10

2 omdömen

ingen kommentar

Otto Dahlin

2008-08-13
7.3/10

1 omdöme

Ingen kommentar

VTS Sweden

2008-08-11
7.9/10

1 omdöme

Framåt transportföretag med mycket engagerad ledning och medarbetare. Familjekänsla. Ett företag som förväntar sig att medarbetarna vekligen skall vara delaktiga i verksamheten och där medarbetarna också gör sitt yttersta! Bra ledning med Gnosjöanda och mycket kreativitet.

InfoCare Service

2008-08-06
4.7/10

2 omdömen

Infocare är ett företag som anställer gymnasieungdomar för att på sådant sätt hålla nere kostnaden (då gymnaiseungdomar inte vet hur arbetslivet fungerar), tyvärr blir servicen därefter och det är kunderna som får lida.

Orsa Kommun

2008-08-06
4.7/10

1 omdöme

Trevlig personal men lönen är fruktansvärd, men man kan väl inte räkna med mer tyvärr.