Sökresultat för
Alla omdömen
Arbetsförmedlingen
2008-08-165 omdömen
Lågt i tak. Toppstyrt. Att avsluta arbetsuppgifter snabbt är väldigt viktigt. Ingen hänsyn togs till om arbetsuppgifterna var stora eller små. Snabbhet var viktigare än att det blev ordentligt. Vilket gjorde att uppgifterna blev gjorda slarvigt. Blev beordrad av en chef att arbeta snabbare och mindre noggrant för cheferna högre upp ville se resultat snabbare. Vägrade. Blev också beordrad av chef att fatta beslut trots att jag inte hade kött på bena att ta beslut. Vägrade. Som motivering varför allt skulle gå snabbt, på bekostnad av noggrannhet fick jag till svar att AF är för stort. Jag har arbetat på andra stora myndigheter och det har aldrig varit ett hinder att göra saker och ting ordentligt. Vad jag förstått har denna kultur pågått länge, dvs år innan servettbudgeten och januariavtalet. Låt säga att jag inte jobbar kvar. Kollegorna är helt underbara och alla hjälpte varandra. Problemet är arbetsgivaren och kulturen att allt ska gå snabbt. Kan säga att det som kommer fram i media förvånar mig inte och är bara toppen av isberget. Myndigheten är rättsosäker.
Logistik Entreprenader
2008-08-141 omdöme
Extremet okunniga tjänstemän som sitter på ledningen, främst i stockholms regionen där det går som sämst.
Statens Fastighetsverk
2008-08-132 omdömen
Ingen kommentar
Restaurang Stolen
2008-08-131 omdöme
Familjeföretag
Charter Stockholm
2008-08-131 omdöme
Ingen kommentar
Pressens Morgontjänst
2008-08-132 omdömen
ingen kommentar
Otto Dahlin
2008-08-131 omdöme
Ingen kommentar
VTS Sweden
2008-08-111 omdöme
Framåt transportföretag med mycket engagerad ledning och medarbetare. Familjekänsla. Ett företag som förväntar sig att medarbetarna vekligen skall vara delaktiga i verksamheten och där medarbetarna också gör sitt yttersta! Bra ledning med Gnosjöanda och mycket kreativitet.
InfoCare Service
2008-08-062 omdömen
Infocare är ett företag som anställer gymnasieungdomar för att på sådant sätt hålla nere kostnaden (då gymnaiseungdomar inte vet hur arbetslivet fungerar), tyvärr blir servicen därefter och det är kunderna som får lida.
Orsa Kommun
2008-08-061 omdöme
Trevlig personal men lönen är fruktansvärd, men man kan väl inte räkna med mer tyvärr.
Visa alla högsta betyg
Visa alla lägsta betyg