Jobinside

Sökresultat för

Alla omdömen

Centrala Partihallen

2008-09-07
4.4/10

1 omdöme

Det skriftliga omdömet har tagits bort eftersom Jobinsides regler ej har efterlevts.

IST

2008-09-07
5.5/10

2 omdömen

Generellt en bra arbetsplats där företaget är måna om sina medarbetare och arbetar hårt med att göra det till något riktigt bra.

Upsala Nya Tidning

2008-09-07
0.8/10

2 omdömen

Det skriftliga omdömet har tagits bort eftersom Jobinsides regler ej har efterlevts.

Maximat

2008-09-07
8.1/10

1 omdöme

Vi har en bra ledning och mycket att göra. Arbetsplatsen är trivsam trots mycket stress på grund av gränshandeln.

Emhart Glass

2008-09-07
3.6/10

1 omdöme

Teknikföretag som är oerhört duktiga på alla hårda bitar men som de sista åren glömt bort att människan måste må bra på jobbet. Man försöker numera hota sig till goda prestationer från medarbetarna, skriftliga varningar har blivit till vardag...

Capgemini

2008-09-07
5.4/10

2 omdömen

Sannolikt högst personalomsättning i IT-branschen och har som "strategi" att anställda nyexade, unga o gröna

ACER

2008-09-07
0.9/10

1 omdöme

Det skriftliga omdömet har tagits bort eftersom Jobinsides regler ej har efterlevts.

Tibnor SSC

2008-09-07
3.7/10

2 omdömen

Sämsta stället jag varit på. Efter deras flytt till Godsgatan 9 i Arendal så fungerar ingenting. Olyckor sker regelbundet men istället för att lösa problemen så "fixar" man tillfälliga lösningar. Ledningen är fruktansvärd, och man undrar om dom ens bryr sig om företaget. Eller om dom bara vill sitta på sina kontor och inkassera lönen. Arbetarna på "golvet" är för det mesta bra att ha och göra med. Vad jag lärt mig av dom och som jag senare också märkte var att jobba hårt inte lönar sig. Eftersom ledningen ändå inte vet vem som gör vad. Men eftersom lönen är hyffsad så kan jag rekommendera att söka jobb där. Sköt dig och bli fastanställd, sedan bara inkassera pengar på att göra minsta möjliga ;) Skall tilläggas att man får gratis glösögon vart annat år och gymkort betalat.

Bwin Games

2008-09-07
6.4/10

4 omdömen

Bra kollegor, läget är toppen och utvecklings möjligheterna är goda.

Nordcell

2008-09-07
1.0/10

1 omdöme

Detta är ett företag som ska undvikas och skys som pesten. Ledningen gör sig osams med kunder, leverantörer, anställda, you name it. Ryckighet och inkonsekvens i handlingar och beslut. I blåsväder hos facket som ville fälla för brott mot LAS. Figurerar på en svart lista hos en världskänd institution. Som anställd lever man i skräck, osäkerhet och terror och får underkasta sig hot, kontroll, utpressning, osv. Jag insjuknade i en djup depression när jag äntligen kommit därifrån. Det enda bra med företaget är lönen, man betalar bra - är väl enda sättet för dem få personal! Rykten har en tendens att sprida sig...